Hyttedrøm i tretoppene

KUNDE: Tretopphytter Oslofjord
OPPDRAG: Foto og bilderedigering

Hundre meter over havet og åtte meter over bakkenivå står disse magiske hyttene, trygt forankret i furuer. Lar du roen senke seg og stillheten slippe til, vil du oppleve nærkontakt med skogsnaturen og de dyr og fugler som bor der. Alle hyttene har unik utsikt over Oslofjorden og ligger idyllisk til i trekronene i gammel urskog med barlind og misteltein. Jeg var så heldig å tilbringe en ettermiddag og kveld her for å forevige stemningen som finnes her.

Tretopphytter-magusk.jpg
Tretopphytter-natt-foto-Ugleredet2.jpg
Tretopphytter-dagslys2alt.jpg

Lar du roen senke seg og stillheten slippe til, vil du oppleve nærkontakt med skogsnaturen og de dyr og fugler som bor der. På hemsen kan du ligge og se himmelen og stjernebildene over Oslofjorden gjennom de store takvinduene.

Tretopphytter-dagslys.jpg
Tretopphytter-terrasse.jpg

Klikk her for å gå til Tretopphytter Oslofjord

Jorden rundt på 80 dager

KUNDE: Nøtterøy Amatørteater
OPPDRAG: Bilderedigering, plakat, bannere, flyers og program

For Nøtterøy Amatørteater har jeg designet materiell til oppsetningen Jorden rundt på 80 dager. Oppdraget innebar oppsett av plakat, flyers, program, bannere til bybildet og materiell til publisering på sosiale medier. Skuespillet er basert på Jules Verne sin velkjente roman fra 1873. Den britiske oppfinneren Phileas Fogg inngår et veddemål om å reise nettopp - jorden rundt på 80 dager. 

NAMT-jordenrundt-plakat-mockup.jpg
NAMT-jordenrundt-flyer-mockup.jpg
NAMT-jordenrundt-iphone-mockup.jpg
plakat-kun-skuespillere.jpg

Fotoshoot med hovedrolleinnehavere.
Bildene er tatt av Maria Therese Eik.    

 Ferdig dypetsede og behandlede bilder på bakgrunn til plakat og annet materiell.

Ferdig dypetsede og behandlede bilder på bakgrunn til plakat og annet materiell.

 Jeg designet også bannere til bruk i byen, samt storformat til Oseberg kulturhus på 12 x 4 meter. 

Jeg designet også bannere til bruk i byen, samt storformat til Oseberg kulturhus på 12 x 4 meter. 

Nettside Tornes turbusser

KUNDE: Tornes turbusser
OPPDRAG: Ny nettside, bloggmodul og digital turkatalog

Tornes turbusser har 25 års erfaring i transportbransjen. Det som skiller Tornes turbusser fra andre busselskap er den personlige servicen. Det handler ikke bare om å drive business på mest effektive måte, men å gi noe til folk som er av verdi og som beriker. 

Tornes turbusser ønsket en moderne side, som de enkelt kunne oppdatere selv. For eksempel egen bloggmodul med innlegg om reiser, planlagte turer og reisemål i både inn- og utland. De ønsket også at besøkende kunne melde seg på turer direkte på nett. Nettsiden er designet og satt opp i Squarespace, som er en selvstendig plattform som fungerer sømløst og er lett å administrere for kunden i ettertid. Siden er selvfølgelig resonsiv, som betyr at den ser like bra ut på alle enheter, både telefon og nettbrett.

Tornes-macbook-white.jpg
Ipad-tornes-turbusser.jpg
Designlazy-Macbook-iphone-mockup.jpg

Klikk her for å gå til tornesturbusser.no

Vi har bare lovord å si om Kristin, og er veldig fornøyd med nettsiden hun laget for oss! Effektiv, satte seg inn i våre behov, og et stilrent og moderne uttrykk! Herved anbefalt!
— Elin M. Kanestrøm, Tornes turbusser

Veien videre

KUNDE: Det teologiske Menighetsfakultet (MF) 
OPPDRAG: Kampanje i forbindelse med studiestart

Oppdraget for MF handlet om å utarbeide konsept for rekrutteringskampanje for 2018. Videre skulle konseptet tilpasses til ulike annonseformat, både for print, digitalt og sosiale medier.

MF-helside-mobil.jpg

I samarbeid med kunde valgte vi å fokusere på «Veien videre». Ønsket var å treffe målgruppen, de som sitter og tenker nettopp på hva de skal gjøre videre. Vi ønsket å stille de riktige spørsmålene, møte tankene de kanskje grubler på, og gi de løsningen med at dette finnes på MF. 

MF-kvartside-Mockup.jpg

Tanken er at man ikke ser «veien», men man vet hvilke interesser man har og hva man trives med. Illustrasjonene sammen med bildene gir en stopp-effekt. Hvis man ikke leser teksten umiddelbart, så tolker man symbolene og tegningene. 90 % av all informasjon som går til hjernen er visuell. Disse elementene ble også brukt for gjenkjennelse på digitale flater. 

MF-Ad-Mockup-PSD.jpg

Digital markedføring

KUNDE: Zecond Floor
OPPDRAG: Digital markedsføring, SOME, produktfoto og oppdatering av butikk

For Zecond Floor har jeg fast ansvar for markedsføring på Facebook og Instagram, i tillegg til oppdatering av varer i nettbutikken. Dette innebærer produktfoto av nye varer, foto av modeller og oppsett av collage for inspirasjon til antrekk. 

ZF-macbook-white.jpg

Antrekk til inspirasjon legges ut flere ganger ukentlig, samtidig som det blir publisert på Facebook. Nedenfor er eksempler på antrekk, hvor jeg også har stått for fotograferingen. 

Mockup-photo-collage.jpg

Flatlay ble også brukt for å vise uleike produkter og tilbud. Her har jeg stått for produktutvelgelse, styling, komposisjon og fotografering. Jeg tok også produktfoto for bruk i nettbutikken. 

ZF-facebook.jpg
Mockup-photo-salg.jpg
Mockup-photo-giveaway.jpg

Ukentlig har butikken også ulike faste tilbud og hendelser som «ukens kupp», giveaway og weekendtilbud. Et par ganger i året arrangeres Ladies night hvor kunder inviteres til en kveld utenom det vanlige. Her er det eksklusive tilbud, enkel servering, goodiebags, presentasjon av sesongens mote. 

Mockup-photo_ladies.jpg

Sommerbonanza

Kunde: Hvaltorvet
Oppdrag: Konseptlogo Sommerbonanza

Hvaltorvet ønsket å invitere til en rekke aktiviteter og happenings under navnet Sommerbonanza. De ønkset en frisk og leken logo som lett kunne brukes på ulike elementer, både i butikk, på fasade og i tilbudsaviser. 

Sommerbonanza-forside.jpg
Sommerbonanza-logo.jpg
Sommerbonanza-oppslag.jpg

Jeg designet også storformat bannere til bruk på fasade. Arbeid uført hos Allegro.

Sommerbonanza3.png
Sommerbonanza3-Vindusdekor-fasade.jpg